Fredag 19 november.

Började dagen men att ringa a-kassan och kolla upp hur det ligger till med min inbetalning som dom verkar klabbat med men nu fick jag rätsida på det hela sen ringde jag hyresvärden för att kolla så att jag verkligen skrivit rätt lägenhetsnummer till skatteverket då det skulle lämnas idag. Stefan får lämna sitt sen när han kommer hem eftersom han ska göra det via internet. Sen körde jag ner till stan för att försöka hitta en parkering, inte världens lättaste vid lunchtid men det gick till slut.


Jag mötte upp Linda sen lunchade vi på passagen, den kinarestaurangen som ligger där inne. Det var mycket gott och mätta blev vi. Sen gick vi inom H&M innan vi gick till banken sen hämtade vi bilen och körde till skatteverket där jag bara lämnade ett papper till dom.


Vi körde hem hit och drack en kopp kaffe och snackade lite skit och spelade UNO och jag vann. :D Sen kom Steve och Hasse hit på kvällen, då beställde vi pizza, jag och Linda delade då vi fortfarande var mätta efter lunchen. Efter maten kollade Steve och Hasse på lite bilsaker på nätet medans jag och Linda spelade TP och där loosade jag stort men förhoppningsvis får jag en chans snart att få revanch. Det har varit en helt underbar dag fast att vädret varit så dåligt.


Jag och Steve har bara legat på soffan resten av kvällen och ska snart lägga oss. Imorron har jag inga planer på att göra nåt så det ska bli skoj och se vad som dyker upp.


Ha det fint alla och trevlig helg. Kram JAG

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0