Grattis

säger jag till min pappa som fyller år idag... Gammal man nu...

Igår jobbade man igen, känns att man inte varit ledig i helgen. Helt slut i knoppen när jag vaknade halv nio i morse. Plus att jag har en brännblåsa på mitt högra pekfinger. Vågar ärligt inte trycka hål på den. Får se om den spricker av sig själv ikväll! :D Lägger upp en bild så att ni själva kan tänka er hur det känns. :P

Önskar att G varit effektiv på jobbet idag så att ordern kan bli klar snart, ingen rolig grej att jobba med men men, det ska ju göras...

Nu blir det lite käk o kaffe innan det är dax för att köra till jobbet.

Ha det toppen alla! /Angelica
 


Kommentarer
Anki

Vad har du nu hittat på?? Blåser bort det onda;)

Svar: två par handskar på när jag jobbar men detta räcker tydligen inte för varmen är hög på maskinerna, har man tre par kan man knappt greppa.. ett mysterium :D
Angelica

2012-10-02 @ 13:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0