Lördag

Hello!

Idag vankas det 17års kalas! Ja, E blir 10år, N blir 6år o A blir 1 år.
Var iväg igår och köpte deras presenter, fick dock åka o byta den ena men men... sånt som händer.

I torsdags fick jag ett besked från min chef, jag är uppsagt! KUL!!! Fan, blir så jävla arg!!!
Igår ringde jag akassan, fick svaret att jag måste ha jobbat 6 månader för att uppfylla ett nytt arbetsvillkor, kul, har ju bara jobbat 5,5 månad. Ringde min chef och berättade detta, det handlar om 2 veckor alltså, hon skulle se vad hon kunde göra men med min vanliga tur kommer det säkert inte bli nån lösning.

Just nu känner jag mig bara som den mest misslyckade personen i min omgivning, när man mår som bäst så kommer nån och sätter kniven i ryggen på en, ja så känns det!!! Grr

Aja, nu ska jag sluta "gnälla". Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag!!
/Angelica


Kommentarer
Anki

Hoppas att det löser sig!! Du är faktiskt en fantastisk människa! Kram :)

2012-10-06 @ 13:06:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0