Kittlas som bara den.......

........ i halsen idag och det känns som om jag har ett hårstrå där men det är inget där. Har försökt med allt och få bort det men det vill inte... Hostar så mycket att jag nästan kräker och det är inte alls trevligt...

Har legat hela dagen med huvudvärk och inte gjort ett skit i princip. Sen piggnade jag titt och passade på att diska, stryka och vika ihop tvätt så nu har jag lite mindre att städa i lägenheten. Ska försöka få ork nån dag och städa riktigt ordentligt här hemma men just nu står det still. Vet inte vart jag ska börja bara.

Imorron skulle jag varit iväg hela dagen men det blir inte förrän nästa vecka så nu har jag inget att göra förrän på fredag så kanske man kan göra nåt man annars inte skulle gjort.

Nu har jag inget mer att skriva och det blev lite rörigt med detta inlägget men det får ni ta...

Ha det fint. Kram JAG :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0