OMG 1 år & 3 månader!!!

Helt sjukt att man bara kan "glömma" bort att man har en blogg på nätet. Trodde att den plockats bort automatiskt efter ett visst antal månader på så är det tydligen inte!
Snabbuppdatering: Nytt jobb! (6månader sen) och jag ÄLSKAR mitt jobb men det roliga varar nog inte så länge till men men...

Oj, det har hänt en del sen jag skrev sist men vet inte riktigt vart jag ska börja, ändå ingen som verkar läsa min blogg så då kvittar det ju vad jag skriver.

Får helt enkelt se om jag behåller bloggen eller om jag avslutar den helt... Har ju som sagt inte skrivit på över 1 år!! Kanske inte kommer på något att skriva om mer...

/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0