WHAT???

Idag skulle man ha jobbat, men, ca 10 minuter innan jag skulle köra till jobbet ringde min chef och sa att jag inte behövde jobba eftersom ett maskinhaveri hade inträffat så jag är hemma med lön. Inte helt fel men samtidigt kan jag tycka att där borde ju finnas något annat man kan göra på jobbet även om maskinen jag skulle jobbat vid inte fungerar... Hmmm, verkar skumt tycker jag iallafall... Får se om det blir jobb imorron eller om man ska vara hemma då också...

Ser på min statistik på min blogg att många läst men bara EN ända som kommenterar, dåligt tycker jag!!! Grrr på er!!! Man vill ju ha feedback på det man skriver ju... även om det är dåligt!!! TÄNK PÅ DET!!!

Sitter just nu och funderar på vad man ska äta, börjar bli lagom hungrig, förslag nån???
Kanske det blir nån tråkig macka kanske...

Såg på reklamen att Gray´s Anatomy börjar ikväll igen, om jag jobbat hade jag ju missat detta men nu kan jag ju se det iallafall...
Klockan 22 är det ju Oskyldigt dömd!!! :D

Idag har dom varit och tagit måtten på vår balkong, ska få glas där det är plast nu, vet inte vad det ska vara bra för med det blir säkert bra när det är klart, kanske vi hinner flytta innan detta sker.

Tack för mig, på återseende!! / Angelica


Kommentarer
Anki

Härligt med extra ledighet, fast lite i sista minuten att få besked men bättre än om du hunnit dit och fått köra hem igen. Du kan väl laga en soppa!! Kram :)

2012-10-03 @ 16:44:32
Kenny

Då är jag nr 2 alltså =) Det var ngn pump som gick sönder på jobbet...hemma med lön...måste vara skönt =) Ha d!!!

Svar: klart det är skönt att vara hemma med lön... synd bara att man inte fick gjort nån "nytta" gjorde här hemma. :(
Angelica

2012-10-03 @ 20:31:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0