I´m back... for now...

Hejsan.

Lite mindre än en månad sen jag skrev sist. Har varit upp och ner den sista tiden. Och just nu har jag fått min årliga "sjukdom" vilket inte alls känns bra. :( Ska ringa och boka tid hos läkare på måndag och få bekräftat att jag snart kan skriva in i kalendern vilken månad jag ska bli sjuk i framtiden. Är så trött på det. Hade det bara varit en "vanlig" förkylning hade jag inte gnällt så mycket men eftersom detta är 3e året i rad som jag får lunginflammation och nästan exakt vid samma tid (oktober) så börjar jag nästan bli van. Suck...:thumbdown:

Jag har egentligen en massa att skriva om men vet inte riktigt hur mycket man egenligen ska skriva så här. Vem som läser och hur reaktionerna blir om man skriver ALLT man vill så jag ska behärska mig så att jag inte blir hängd av någon.

Inget jobb i siste än för min del heller. :( Har skickat en massa ansökningar på jobb och jag kommer inte ens ihåg hälften av vad det var för jobb. Då är man väl ganska "förvirrad" skulle jag tro. :S

Idag ska vi på kalas i Örkeljunga. Det ska bli skoj att träffa lite "annat" folk. Det är trevligt med kalas. :D Jag har faktiskt talat om för dom att jag är sjuk men det gick bra för dom att jag kom ändå så jag har inget att skämmas för. Kanske om jag håller mig lugn så slipper jag mina hostattacker men en vis dam talade om för mig "att ju mer man hostar, desto fortare blir man av med det". Låter ganska logiskt men man vill ju inte sitta på kalas och hosta hela tiden men vi får se hur det går.:thumbup: Det är ju iallafall fint väder idag så det är nåt att glädjas åt. :D

Nu ska jag fundera vidare på om jag ska skriva allt jag vill eller om jag ska hålla det för mig själv ett tag till. Skriver jag sen så vet ni vad jag kom fram till. :question:

Ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0