Otroligt....

..... att man kan vara så nervös som jag är för en sak som egentligen bara är en "skitsak" för en annan... Det är ju för mig en förändring som kommer både kännas konstig och mycket annorlunda eftersom jag inte har haft det så tidigare... Jag drömmer till och med om det på nätterna så ni kan ju förstå själva hur jag "förstorat" upp det hela... Aja... Det blir säkert bra när det väl är klart....

I fredags blev det inget jobb för mig. :( Jag blev iallafall hembjuden till en av mina vänner som betyder väldigt mycket för mig, ja, Evelina. Blev dessutom bjuden på mycket god mat som svärmor lagat, (lasagne). Det var riktigt gott. Efter maten var jag, Evelina och hennes vän A spelade wii och hade mycket skoj nere i källaren.. :D Det är underbart att umgås med folk som har konstig humor. :P
 
(Personerna som betyder mycket i mitt liv.)

I lördags var jag hos en annan vän som också betyder väldigt mycket för mig och det är ju min underbara vän "Lande" som hon numera kommer kallas. Fråga inte varför, det orkar jag inte förklara men men... Vi drack kaffe och spelade UNO. Jag vann. :D På kvällen log jag och Stefan på soffan och kollade på film. Jag mådde inte så bra så det var skönt att bara ligga. Vi tittade först på en film som heter "Papparazzi". Den var riktigt bra och MYCKET upprörande men verkligen en 5-stjärnig film. Efter det tittade vi på en komedi som heter "She´s out of my leage". Det var också mycket bra och framförallt väldigt rolig. :D

Söndagen spenderades och hemma hos "Lande". Drack kaffe och spelade UNO. Sen lagade vi mat, även till grabbarna. Spagetti med köttfärssås blev det. Det var gott gott... Sen tände jag och "Lande" massa ljus, satte på mer kaffe och satte oss i soffan för att spela Bingolotto. :D Det var skoj, det var ju ett bra tag sen man spelade det så ganska annorlunda program numera och vi vann inget mer det var skoj ändå.

Idag har "Lande" varit här, mötte henne på vägen från bussen. Vi har druckit kaffe, fikat och spelat UNO. Hon fick äntligen revanch och vann över mig och jag antar att hon var nöjd när hennes grabb kom och hämtade henne. :P


Nu sitter jag i soffan och tittar på Familjen Annorlunda. Det är så himla skoj ibland det programmet. Ska bara mysa resten av kvällen på soffan så jag hoppas där kommer nåt mer bra program efter detta.

Stefan åkte i morse till Stockholm för att jobba där denna veckan. Han verkade inte superglad i morse när han åkte men vi får hoppas att tiden går fort denna veckan så att det inte blir trist och ensamt här hemma.

Ha det superbra alla. Kram Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0