Tjoho

Hejsan!

Nu är det BARA 4 månader sen jag skrev sist. Inte illa.

Det har ju hänt en hel del saker sen dess, kan man väl säga... Bland annat har jag ju fyllt 25. :D
Jag har fått ett nytt jobb. :D Sommaren är här. :D Ja, det är väl det bästa som har hänt.

Jobbar numera på ett bemanningsföretag. Trivs som bara den med dom jag jobbar med men där är ju några få man gärna hade sluppit. Men men...

Om ca 1 månad ska jag och Evve förhoppningsvis jobba på ett annat jobb i 4 veckor och detta är heltid så då har man och göra i veckorna, skönt. Tur att man kan njuta av sommaren ändå tycker jag.

Nu ska jag göra mig klar för att fixa lite ärenden sen blir det bege sig till jobbet för eftermiddagspass.

Ha det superbra alla. Kram Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0