Hur man än gör..

så är söndagar en dag man alltid är trött på, tycker jag iallafall!
Igår var man hos Evelina och hade mys, snacka en massa skit, åt godis och kollade tv. Tror aldrig jag varit hos Evelina utan att skratta en enda gång!! Känns skönt att umgås med henne!!

Idag har jag tvingat mig själv "sova" så länge som möjligt. Ska ju jobba natt nu tre nätter och sover man inte som man ska blir nätterna mycket långa.
Har varit iväg och handlat hem lite mat, lagat korv stroganoff, kört en runda med dammsugaren så nu är dammråttorna där dom ska vara!! Jobbigt när dom förföljer en om dagarna annars.

Nu blir det ombyte till arbetskläder sen köra och ställa sig utanför grinden på jobbet så man kommer in, har ju lämnat mitt kort så jag kommer ju inte in!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!
Kram Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0