Helgen

Dax att uppdatera lite här kanske.
 

Har haft en underbar helg. I fredags var jag hemma hos Evelina, spelade lite wii sen tittade vi på Let´s Dance. Det är inte ofta vi ses "nu för tiden" men när vi väl gör det är det mycket trevligt och mysigt. :D
Igår var jag först hemma hos C&J. Vi drack kaffe och hade lite fika. Fick mig en lektion om aktier och om hur det funkar och så vidare. Intressant tycker jag men skulle nog inte själv ge mig på det. Jag och C tog en lång promenad med vovsen och efter att jag varit där körde jag till Willy´s och handlade. Blev helt chockad när jag kom till kassan o när hon talade om att summan blev på nästan 400kr MINDRE än jag räknat med, var tvungen att titta en extra gång i vagnen så att jag inte glömt lasta av nåt på bandet men det hade jag inte.
Körde hem o lastade av maten, körde ut till garaget för att träffa Steve en snabb runda innan jag körde hem till fam Hoff/Persson igen. Jag och Evelina låg i sängen och kollade internet en stund sen tittade vi alla fyra på melodifestivalen och när det va slut tittade jag och Evelinga på Erin Brochovitch-filmen. Jag hade inte sett den innan och tyckte den var jättebra.
Idag kom C och hämtade mig vid halv elva tiden, körde till Vinslöv för att hälsa på Familjen B. Blev mycket god mat, efterrätt och en massa kakor o kaffe. Mycket mycket trevligt... På vägen hem körde vi inom Hässleholm för att plocka upp Linda som kom med tåget från Kalmar sen körde vi hemåt.


Nu ikväll har jag lagat lite kvällsmat och tittat på Solsidan. Snart ska jag gosa ner mig i soffan med täcke och kudde och kolla på Wallanderfilmen som kommer på 4:an idag. Sen blir det sängen för min del.


Sammanfattningsvis har denna helgen varit helt annorlunda och mycket trevlig. Skönt att kunna umgås med alla man tycker om på en o samma helg. :D Tack för att ni finns.


Ha det superbra alla. Kram Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0