Usch...

Då vad det söndag kväll...
Imorron börjar jag första dagen på min arbetslöshet... Känns inget bra alls...

Igår var vi på kalas, där var det lite tipsrunda, är stolt över min Stefan, som var en av dom som hade flest rätt! Kan också tillägga att frågade handlade om barnen o deras "liv"...
Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta, mycket gott! Vi hann till o med planera lite inför julen! Burr

Idag har jag varit ute i Stefans garaget mest hela dagen, mot kvällen körde jag och gick ut en runda med Tiger, han ville inte alls vara ute länge men jag "tvingade" honom att gå rund huset minst!! :D

Hemma lagade jag en gryta, gott som bara den blev det, lite starkt men men...
Sen blev det film o lite gotte i soffan.

Nu blir det sängen!! // Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0