Jösses......

Har inte bestämt mig om jag ska ha kvar denna bloggen eller vad jag ska göra... Får se hur jag gör... Rösta gärna!!! :D

Hejsan idag.

Nu är det redan fredag och denna veckan har bara sprungit iväg känns det som. Tiden går så himla fort ibland. Men men..

Igår var jag iväg i princip hela dagen och var ganska trött och hade huvudvärk när jag kom hem så jag orkade inte sitta vid datorn då. :(

Dagen började med att jag skulle köra hem till min underbara vän, L. <3 Och när jag backade ut bilen blev jag fast i snön. Det kom då två killar och började putta på bilen och jag råkade stänka ner dom med en massa snö. Sprätte som bara den men till slut kom jag loss och fick grepp med däcken så jag kunde köra iväg.

När jag kom fram till L började vi med att gå till affären där L höll på att bli lurad på en massa pengar för hon i kassan gjorde nåt fel men L sa ifrån och då blev det rätt. Vi gick tillbaka hem till L och då drack vi kaffe och fikade lite.

Sen körde vi till Willy´s och handlade, det var ganska skoj, vi "flummade" oss som vanligt och folk tittade konstigt på oss men men, man måste ju bjuda på sig själv ibland. :D

På vägen tillbaka körde vi inom min pappa för att hämta en bok o kanske kunde hitta en gammal pulka som vi kunde roa oss med. Pappa var inte hemma så vi skottade oss fram till ytterdörren, det hade ju kommit en hel del snö så man såg ju direkt att ingen var hemma. Men vi hittade ingen pulka. :( Däremot hittade vi gamla skidor från stenåldern men dom vågade vi inte ta. :P

Körde hem igen till L och där slappade vi ner oss i soffan och tittade på tv innan vi började laga mat, Tacos. Sen kom grabbarna tillbaka från garaget och vi åt tillsammans och när vi ätit tittade vi alla på en film och hade mysigt i soffan med chips o dricka.

Det var vad jag hittade på hela dagen igår. En underbar dag helt enkelt, ja förutom att vi inte hittade nån pulka att roa oss med men snön ligger nog kvar ett tag till så vi hinner nog hitta en pulka snart så vi kan vara "barn" för en dag. :D

Idag blev det inget jobb för min del. :( Hoppas på att få jobba nästa vecka iallafall. Det är ju en helt vanlig vecka från och med måndag så det kanske blir nåt jobb till mig. Det återstår att se. Nästa vecka är det ju en spännande vecka för mig iallafall. Ska ju göra nåt som jag längtat efter läääänge och när jag tänker på det så blir jag faktiskt lite nervös. Jaja, mer om det senare...

Ikväll händer det nog inte så mycket, funderar på att sätta på en film och ta det ganska lugnt, kanske jag ska städa undan lite här hemma först så man kan njuta sen, får fundera lite till på det.

NU ska jag iallafall dricka en kopp kaffe. Ha det toppen. Kram Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0