Ahhh irritation!!!

Hejsan idag.

Häromdagen skrev jag om mina saker som jag väntat på ska komma, gissa vad, dom har INTE kommit än!!  :( Det är över en vecka sen nu som jag både beställt och betalt dom så nu börjar min irritation komma. Jag har fått mail från hon som skulle skicka dom om att dom är skickade men jag börjar tro att hon inte gjort det eftersom det inte kommit nåt än. Jag tror inte att jag varit så nyfiken på nåt innan som jag är nu, det är antagligen för att jag velat ha detta länge och att nu när jag verkligen "fått" det och det inte kommer så blir man irriterad och lite besviken. Ja ni fattar...

Igår var en trevlig dag, skulle ha lekt med min vän L men hon skickade återbud men så kan det bli ibland. Istället var jag med en annan L på väla, blev bjuden på texmex-mat där. Mums :P Sen körde vi till Familia och där köpte L med sig fika som vi åt när vi kom hem igen till henne. Mycket trevligt faktiskt. :D
Körde hem till svärmor och Co efter det och då spelade jag och Evve Wii. Det var skoj, fast att jag förlorade en DEL!! :( Kan bjuda på det nångång! :P

När jag kom hem tittade jag på "Kungarna av Tylösand". Det är inget prio-program men ganska skoj o titta på när folk gör bort sig o sånt ni vet.
Pratade en snabb runde med Sambon min, han är i Kalmar igen och jobbar men han kommer hem igen imorron så det känns inte lika jobbigt som förra veckan. Saknar ändå honom när jag lägger mig och när jag vaknar. Försöker sysselsätta på dagarna så att tiden flyter iväg.

Nu är jag mindre irriterad över att posten inte kommit så nu ska jag nog dricka en kopp kaffe och ta det lite lugnt. Ha det superfint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0