Äntligen vår???

Kära läsare!!!


Idag är det söndag, sista dagen på veckan, har jobbat klart för denna veckan, skönt som bara den.

Ska gå tillbaka lite i tiden och berätta vad som har hänt på senaste.


I fredags jobbade jag till tre, var hemma vid kvart över tror jag, hade tvättid så jag gick genast ner och satte på två maskiner tvätt. Älsklingen var hemma och kollade nåt på datorn, han kom på vid fem tiden att vi skulle grilla och festa lite hos Linus och Bella så när tvätten var klar körde vi och handlade grillspjut och potatissallad och sen körde vi hem till Bella och Linus. Där började älsklingen att dricka så smått och jag drack alkoholfri äppeldricka eftersom jag skulle köra hem och skulle upp och jobba på lördagen. Vi hade himla trevligt under kvällen och det kom en hel del folk dit. Bella hade lagat en SKIT god kladdkaka som var väldigt mäktig. Passade på att ta lite bilder under kvällen också, inte för att dom blev så bra men alltid nåt.
Jag och älsklingen körde hem vid ett tiden på natten.


Linus har bra hand om grilltången! :)


Fast våra bitar glömde han att vända! :(


Här är alla samlade i soffan. Från vänster: Adam, "Bumbis" tjej, "Bumbi",
Stefan, "Licka" och lilla Nicole. (Tror det blev rätt).


Bella och Pontus fick också plats på ett hörn i soffan.


Vovvarna blev trötta efter alla rester!


Undrar vad Linus har hittat? Jerry (vänster) och Tobbe (höger) ser lite
skeptiska ut.


Igår jobbade jag igen, jobbade ihop med en tjej som ska vara sommarjobbare detta året så det var hennes första gång hos oss. Fick visa henne hur vi gör och så men det gick hur bra som helst tyckte jag. Vi fick till och med lunch på jobbet igår, det blev lax med sås och potatis, och sallad såklart. Himla gott var det. Eftersom mina knasiga kollegor fått reda på att jag har en blogg är dom himla intresserade av att veta adressen så att dom kan läsa allt "skit" jag skriver om dom och det är ganska jobbigt när som tjatar men en vacker dag kommer dom ju hitta hit dom också, ska bli himla kul och höra vad dom säger då. Jag har ju inte skrivit nåt illa om dom så jag skulle ju kunna ge dom adressen men jag tycker det verkar roligare om dom hittar den själva. Och även om dom hittar adressen och läser så tror jag inte att dom kommenterar nåt. Tråkigt och ledsamt blir det då ju.

Efter jobbet cyklade jag hem, det var väldans varmt igår och jag kände inte alls mig så fräch när jag väl kom hem. Jag och älsklingen körde till Ikea och där hittade vi en säng som vi köpte. Det var hur billigt som helst eftersom dom hade 50% på alla sängar fram tills idag så vi blv ganska chockade över det billiga priset. Vi fick köra ut till garaget och hämta älsklingens jobbebil för att sen köra till Berga och "lösa ut" sängen. Vi lastade upp den på taket och den körde vi hem och bar upp den i lägenheten, nu står den i hallen och väntar på att inta plats i sovrummet. Vi måste först röja upp där annars får den inte plats, den är ju lite större än den andra.
Efter att vi lämnat av sängen hemma körde vi till garaget igen och bytte bil sen körde vi till Strövelstorp och tanka, där mötte vi Pelle och "gamleman", dom skulle också tanka, pratade lite med dom sen körde vi till Hyllinge och tvättade bilen sen körde vi inte till Streetracet i Helsingborg. Det höll på ett himla bra tag innan polisen kom. Vi körde inom McDonald´s innan vi körde hem igen vid halv ett tiden.


Idag har jag jobbat 4 timmar, det kändes som att tiden bara rusade iväg idag men så är det nog när man har mycket att göra.

Ikväll blir det hemma mys skulle jag tro, älsklingen är inte hemma så jag ska snart ringa honom och fråga om vi ska hitta på nåt idag eller om vi bara ska vara hemma och ta det lugnt. Kanske det blir att vi tittar på en film eller så får tv-programmen duga idag.
Nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe och njuta av n cigg på balkongen. Ha det superbra alla. Kram JAG




                                                                             PS: Glöm inte att kommentera!!! DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0