Helgens bravader.


Denna helgen har varit hur trevlig som helst, det har varit fint väder och vi har hittat på en massa saker känns det som.


I torsdags när älskingen kom hem från jobbet satt han med en penna i handen, jag sa att han fick skriva exakt vad han ville på min hand och han skrev och när han var klar tittade jag handen och detta blev vad han skrev:




I fredags var vi hemma hos Bella och Linus, vi grillade korv och hade trevligt. Älsklingen och Linus drack groggar och tittade på Youtube medans jag och Bella drack kaffe och kollade på tv. Det blev ganska sent innan jag och älsklingen körde hem.


I lördags var vi oxå hemma hos Bella och Linus, dom hade fest. Det kom en massa folk fast i omgångar. Jag åkte med Bella ut till stallet för att hjälpa henne ta in hästarna och där fick jag en "nära döden upplevelse". Han som bor i huset där hon har sina hästa skulle också ta in sin häst och när han kopplade från elen på staketet så blev hans häst jätterädd och jag stod precis bredvid och jag hörde bara Bella skrika, AKTa!!! Så jag tog några steg bort och duckade lite. Men det gick bra som tur va. När vi kom hem till Bella och Linus igen så hade folket börjat bli lite fulla. Jag och Bella kollade lite på tv och spelade även kort och Yatzy. Vi körde hem vid halv två tiden tror jag.


Igår jobbade jag, det gick bra. Vid halv fyra tiden körde jag och älsklingen till Väla för att jag ville förlänga mitt abbonnemang och kanske få en ny mobil på köpet men den mobilen jag hittade var GIVETVIS slut så jag får vänta med att förlänga mitt abbonnemang tills den telefonen kommer igen.

På kvällen var jag, Bella, Linus, Ola, Jerry och älsklingen på bio. Vi såg Fast and Furious. Den nya, den var hur bra som helst men vi kunde ju fått sitta i den stora biosalongen för det var inte mycket plats man hade för benen där vi satt men men. Efter bion körde vi till McDonald´s och åt lite snabbt sen körde vi ut till garaget för att älsklingen skulle hämta sin jobb bil. Så nu har jag golfen denna veckan så att jag kanske kan hitta på nåt.




I morse körde älsklingen till Stockholm igen, kanske han kommer hem på torsdag eller så blir det på fredag, han skulle se hur mycket dom hinner göra i veckan.
Jag började jobba halv ett idag så jag jobbade inte så länge. Louise är sjuk så jag får jobba för henne. Ska jobba för henne imorron också och på onsdag och torsdag jobbar jag för min andra kollega.

Ikväll har jag varit hos Bella, hon bjöd på pizza och kladdkaka, hur gott som helst. Det är trevligt att komma hemifrån lite själv också ibland. Att man kan göra nåt istället för att bara sitta hemma och uggla framför tv:n. Pontus var så himla trött idag att han skrattade åt allt. Jag filmade honom lite men har inte kommit på hur man lägger upp en film på bloggen utan att man lägger den på youtube först. Nån som vet hur man gör så får ni gärna säga till?????


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen för min del. Ha det bra folket. Kram JAG



Kommentarer
evelina

Eller hur är lilla salongen helt hemsk!? Jag avskyr den! Nej då åker jag hellre till hbg för deras små salonger är mycket trevligare!

2009-04-23 @ 12:51:03
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0