Inredar Angelica är i farten.



Idag är det tisdag, jag har varit ledig, inte så kul att vara ledig för man har inget att göra. Det är en annan sak att vara ledig när man har jobbat en längre tid men idag har det bara varit jobbigt. Jag har fixat och donat, har bäddat rent i sängen, diskat och kört en runda med dammsugaren. Druckit en massa kaffe och myst lite i soffan. Jag har även inhandlat lite saker på internet. Köpt beddsett till vår nya säng, (som jag skrev om i förra inlägget) och en hylla till duschen. Längtar tills det kommer så att jag kan hämta ut det på posten.



Detta var det jag beställde idag. Det till vänste till min sida och det andra till älsklingen. Vad tycks??


Idag har iallafall vi fått en ny granne på första våningen, en tjej skulle jag tro. Anledningen att jag tror att det är en tjej är för att dom började med putsa fönsterna. Tror inte att det är det första en kille tänker på när han flyttar in i en ny lägenhet. Eller? Kanske bara jag som tänker så?



Älsklingen jobbar uppe i Stockholm igen så han är ju inte hemma. Han har varit hemma i två veckor nu men då har ju jag jobbat. Det är lite jobbigt när det blir så men han kommer kanske hem redan imorron, får se hur det går för dom.



Jag har haft så himla tråkigt idag så jag har suttit och räknat ut hur jag ska göra för att hinna spara ihop 10000kr till slutet av detta året. Då har jag räknat väldigt lågt med den inkomst jag tror att jag kommer ha i månaden. Det kommer bli himla spännande och se hur det kommer gå. Eftersom jag inte fått en enda räkning från mitt tandläkarlån så kommer jag väl få allt på en o samma gång, därför har jag beslutat mig för att lägga undan 10000kr så att jag kan betala allt på samma gång också. Bra va? Inte så roligt att sitta och räkna på sånt men vad ska man göra när man har tråkigt???



Idag har det varit sol till och från tycker jag, satt iallafall på balkongen med en kopp kaffe och avnjöt en cigg innan idag, har fixat iordning här ute så det är fint och nu kan jag sitta här med min LILLA dator och blogga. Haha...



Har precis tittat klart på andra avenyn och jag har pratat med älsklingen och sagt godnatt. Han är i Kalmar nu för dom skulle bygga nåt där imorron, han har kört från Stockholm så han var ganska trött och det kan jag förstå med tanke på att han kör en "tinnituscontainer". Tycker synd om honom. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dricka en kopp varm oboy och lösa lite korsord i sängen innan jag lägger mig. Ha det superbra alla. Kram JAG

Godnatt


 



Kommentarer
evelina

hehe vårkänslor!! :D

2009-04-08 @ 20:30:45
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0