Lill-lördag.

Ja nu är det onsdag, fint väder och man är ledig till söndag som det ser ut just nu. Inte så himla glad för att vara ledig, ger ju liksom inga pengar. Hoppas dom ringder från jobbet imorron.


Igår jobbade jag till halv tre. Efter det var jag hemma, diskade upp lite och spelade guitarr hero tills älsklingen kom hem. Då körde vi ut till garaget och pratade med Trucken och Jonas, (älsklingens kusin). Galna människor det men men, det var trevligt. Efter det körde vi och handlade.
När vi kom hem lagade jag spagetti med köttfärssås. Gott som bara den fast att vitlökskryddan tog slut.:(
Vi kollade lite på tv sen gick vi och la oss.


Idag har ag inte gjort så himla mycket förutom att jag hämtade ut ett paket på posten, det var det jag beställde från nätet förra veckan. Jag monterade ihop hyllan när jag kom hem och satte den på plats. Det blev hur bra som helst. Sängkläderna ska tvättas innan jag kan bädda med dom så det får vänta lite.


Ikväll har jag, älsklingen och Ola varit hemma hos Bella och käkat tacos. Mums var det. Efter maten drack vi lite kaffe och pratade. Badade pontus och Tösen. Tittade på Gray´s Anatomy sen körde vi hem.


Här är Pontus nybadad, han verkar nöjd och snygg frissa fick han efteråt.


Efter att pontus badat så var det Tösens tur. Hon verkade inte så glad men stod ändå stilla.


Här är det dax för nagelklippning, Pontus verkar tycka det är roligt.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och lösa lite korsord. Ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0