Tingeling

Sitter i soffan och kollar på Ballar av stål. Blir ibland lite irriterad på det programmet och ibland arg men samtidigt är det ju ganska roande att titta på.



Idag har jag beställt en ny telefon, den jag har nu är inte alls trevlig längre då den börjat krångla en massa. Den nya telefonen kommer jag troligtvis få nån gång nästa vecka fast att dom sa att jag skulle få den i slutet av denna veckan. Jag har ställt in mig på att jag får den nästa vecka så om den skulle komma denna veckan blir jag bara ännu gladare.

Älsklingen har åkt till Stockholm igen. Han kommer troligen hem på onsdag kväll eller så kommer han hem på torsdag förmiddag. Det är ju röd dag på fredag så han kommer iallafall hem nån av dom dagarna.

Har varit på Maxi idag också och handlat med Ola, jag köpte inget men Ola handlade lite mat. Jag hade inget och göra så när han fråga om jag ville följa med så sa jag självklart ja.



Imorron ska jag försöka få tvättid, har ganska mycket tvätt nu så det behövs verkligen tvättas. Hoppas det finns en tid till mig innan helgen.



Nu ska jag tassa ut på balkongen i regnet och röka lite. Ha det superbra. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0