Uppdatering.

Tjosan idag!


Idag är det ju söndag. Har inte skrivit på ett tag. Ska FÖRSÖKA att uppdatera lite oftare men lovar inget.



I tisdags var man på jobbet igen, det gick fint, fick jobba för "My" igen för hon var sjuk. Fick en del kommentarer från andra på jobbet, dom har nu hittat adressen hit men dom blev nog ganska besvikna då det inte står nåt om dom som dom kanske hade hoppats på. Jag får helt enkelt komma på smeknamn på dom och skriva mer om dom, ska bli intressant och se vad dom säger då. :P
I tisdags på jobbet hände det en lite oväntad sak, Angelica Hansson klantar sig igen och står i ryggen i ett stödräcke eller vad det kallas. Smorde in mig med kylgel men det kändes inte som att det hjälpte. Fick en kommentar av en kollega, "Det var väl inte så farligt". Nej kanske inte tänkte jag, har ju inte så hög smärtgräns, men men, jag kan vara lite gnällig när det gör ont, vem är inte det???
När jag kom hem från jobbet passae jag på att fota så att alla kan se och KANSKE förstå att det gjorde lite ont iallafall. Så här såg det ut samma dag som det hände:


Väldigt svullen är det här.


Så här såg det ut i torsdags. Svullnaden har gått ner lite.
Känns iallafall fortfarande.


I tisdags kväll var man en snabb runda hemma hos Bella, kollade på lite tv, åt kladdkakan som blev över från i måndags och sen körde jag hem vid tolv tiden.


I onsdags jobbade jag för en annan kollega som skulle vara ledig, men när jag kom till jobb så fick jag reda på att den andra kollegan fortfarande var sjuk så det innebar ju att jag skulle jobba själv hela dagen. Det är ganksa tråkigt då man inte har nån att prata med. Men efter att jag börjat så kom en prao elev upp och hon skulle vara med mig hela dagen så jag slapp vara själv så det löste sig till slut. Det var inte så många avres-rum men det var en himla massa stanna-rum. Maten på jobbet var hur gott som helst, pasta carbonara. Mums.


I torsdags var "My" på jobbet igen och vi hade en hel del avres-rum så vi fick tyvärr jobba över en liten stund men klart blev det till slut iallafall.

I torsdags kom min underbara älskling hem från Stockholm igen och han hade mycket saker att berätta. Det har varit hur skönt som helst att han honom hemma i helgen, fast att jag har jobbat hela helgen.

I fredags kom Bella och Pontus och hämtade mig, sen körde vi till Ö&B och handlade en massa saker. Kassören sa när han skannade våra varor: "Man kan ju tro att ni ska ha fest."
Bella svarade han att det stämde sen skrattade han bara och önska oss en trevlig kväll.
Jag åkte med Bella hem fast att jag mådde skitdåligt, älsklingen kom och hämtade mig efter att han slutat jobba i Helsingborg och när vi kom hem la jag mig på soffan och somnade på två sekunder, älsklingen väckte mig igen vid sex på kvällen och frågade hur jag mådde. Min huvudvärk hade försvunnit som tur va. Vi åkte iväg och handlade lite saker sen körde vi hem till Bella och Linus. Älsklingen festade med dom men jag körde hem vid tolv tiden.

Igår jobbade jag för första gången själv på frukosten och det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott att det skulle gå. Sen kom "Newton" och han hjälpte mig med diverse saker. Efter att frukosten var klar och allt annat fixat där nere så gick jag upp i städ och fortsatte där.
På kvällen beställde älsklingen, jag och Ola hemkördning på pizza.Vi ska snart köra in en runda till Hbg och kolla om det kommer några coola bilar man kan kolla på. Jag tyckte att det var kallt så jag satt mest i bilen och frös. Vi körde hem vid tolv tiden.

Idag har jag jobbat igen, jag var ganska pigg i morse men nu är jag helt slut. Kanske för att det är så varmt ute och kvavt är det och men solen lyser inte speciellt mycket.
När jag kom hem från jobbet passade jag på att hoppa in en runda i duschen, jag tog i och för sig god tid på mig men vi kan säga att jag duschade snabbt. Skönt var det iallafall.
Älsklingen har sålt en av sina bilar idag så nu är det en ledig plats i garaget. Om jag känner min älskling väl så kommer det snart en ersättare dig inom kort. :)
Ikväll blir det att ta det lugnt, kanske kolla på en film eller nåt. Vi får se vad som händer.

Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0