Valborgsmässoafton!!!

För det första: Om DU inte byter trosor/kalsonger lika ofta som jag byter mobil så tycker jag att du är ÄCKLIG!!! Jag kan hålla med om att jag bytt telefon lite väl ofta den senste tiden men tanken var ju när jag köpte den jag har nu var att jag skulle ha den så länge det gick men eftersom den nu inte vill fungera som den ska och jag har möjlighet att få en telefon "gratis" så tar jag GIVETVIS den chansen!!! Om du lägger ihop det priset som jag betalar på telefonen i månaden i 12 månader så blir det inte ens hälften av vad den skulle kostat om jag köpt den i butik!!!
För den andra: Så ska DU inte bry dig om vad jag gör med mina pengar och sånt. Du kanske menar väl men om du vänder det till om det vore din ekonomi så hade du också tagit chansen med en ny mobil, det lovar jag dig!!!


Förlåt, var bara tvungen att skriva av mig där lite...

Har haft en bra vecka för övrigt, igår tvättade jag en MASSA, eftersom jag bara hade tvättid i 3 timmar så fick jag hänga ut resten av kläderna på tork ute på vår balkong, och det är ju inte direkt så att det regnat på dom så dom torkar ju iallafall. Igår ringde även Ola mig, han hade blivit "stoppad" av polisen och dom fråga honom om han kände nån som hade ett hus i Strövelstorp som ingen bor i. Han ringde mig och sa då att det varit inbrott i pappas hus i strövelstorp och om jag hade lust att prata med polisen. Jag pratade med polisen om vad som hade hänt och dom skulle försöka fixa så att det inte gick att komma in i huset igen. När Ola sen hämtade mig så körde vi dit för att kolla, ja då hade polisen låtit ytterdörren stå olåst och bara kört därifrån. Hur knäpp får man bli?? Iallafall så fixade Ola så att man inte kan komma in där mer så men samtidigt så hade dom ju redan tagit allt som gick att ta så det spelar ju inte så himla stor roll längre men nu är det gjort iallafall. Tog lite bilder när jag ändå var där:


Tänk att man kan komma in i ett hus bara genom en igensatt kattlucka!!!


Man ser direkt att det har varit några "snorungar" som gjort detta!!!


Det lilla som fanns kvar i huset har dom ju verkligen gott igenom.



Jag och Ola körde hem till Bella och grillade. Gott var det. Vi kollade på Gray´s Anatomy och Fråga Olle sen körde jag och Ola till Varalöv, han hämtade sin motorcykel och jag fick köra hans Audi hem!!! :) Tror nog att det är den nyaste bilen jag nånsin kört och skit vilken skillnad det var om man jämför med golfen!!!

I
dag är jag ledig, skulle fått pengar från försäkringskassan men dom har inte kommit så när jag ringde dom innan sa dom att pengarna troligtvis inte kommer förrän måndag eller tisdag nästa vecka. Skit jobbigt när dom gör så, plus att jag en räkning kvar att betala som skulle varit betald idag med dom pengarna men jag har ringt till dom och förklarat läget så att jag inte få nån påminnelseavgift.
Älsklingen är på väg hem från Stockholm, dom var i Mantorp när jag ringde honom för lite mer än en timme sen så det dröjer ju lite till innan han är hemma men hem kommer han och det är det bästa!!!


Ikväll blir det troligtvis valborgsfest hemma hos Linus och Bella, jag har inte riktigt fått upp party-stämmningen än men den kanske kommer under dagen, annars får jag ju helt enkelt hålla mig hemma eller nåt.

Kaffet är kokat och jag ska snart dricka en kopp, sen blir det nog att sätta på stereon på hör volym och kanske köra hem runda med dammsugaren för det behövs verkligen.

Hoppas att alla får en trevlig valborg och en första maj. Ha det superbra. Kram JAG



Kommentarer
Annika

men vad fan... inte sånt skit i denna byn med.. får man väl snart sätta galler för fönsterna eller nåt :S

2009-05-01 @ 13:22:30
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0