???????????????????

Hur vet man att man mår bra??? Kanske en dum fråga men om man känner sig likadant under en längre tid kanske man glömmer bort hur det ska kännas på "riktigt". Jag har inte kommit på hur man ska känna sig för att det ska kännas "perfekt". Jag borde nog ta reda på detta. Eller vad säger ni??



Nu tycker ni nog att jag är skum men sån är jag. (Ni som känner mig)

Har inte orkat, haft lust eller velat skriva på ett tag och nu när jag väl ville så kom jag inte på nåt. Det står helt still i huvudet på mig känns det som, har gjorde det ett bra tag nu och detta skrämmer mig lite för som sagt, kan inte sätta fingret på vad det är som inte stämmer.



Är iallafall ledig imorron, ska till banken, för NÅGON har bytt kod till mitt kontokort och jag fattar fan inte hur detta har gått till så det ska bli himla kul att höra vad banken har att säga om detta.


Ska träffa syster en runda också, känns bra. Har inte sett henne nu på ett tag plus att vi ska ju åka på söndag till Göteborg på söndag så vi ska planera lite hur vi ska göra med tiden osv...



Nu ska jag fälla några tårar för killen på Extreme home makeover! Ha det fint.. //Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0