Men hallå!!!

Hejsan. Det är näst sista dagen på detta året och imorron ska det firas nyår hemma hos svärmor med god mat, (jag ska laga). Det kommer bli en lugnt och skön nyårsafton med en massa mys o nära o kära.

Igår var jag och Evve på Familia o kollade mellandagsrean där sen körde vi till Väla där Evve shoppade som en "galning" och jag fick med mig en trådlös mus från Onoff. Det var en trevig dag men lång....

Idag har jag och Evve gått i stan (Ängelholm) på mellandagsrean, där köpte jag en ny bh och en ny dagbok som jag ska börja skriva i den 1a januari. På riktigt...

Nu sitter jag hemma hos svärmor o kollar på tv, tog med min dator hit för att Evve ville ha lite filmer från mig. Eftersom min dator är liten är den ju ganska lätt att ta med sig.

Ikväll ska jag ta en lång dusch och njuta ordentligt, ska fixa mina naglar inför imorron och bara mysa i soffan, kanske jag o Steve kollar på nån film innan vi lägger oss.

Nu ska jag sätta på lite kaffe här så att man håller sig vaken ett tag till.

Ha det fint.. Kram JAG



Kommentarer
Evelina

jag shoppa inte alls som en galning! :P

2009-12-30 @ 16:45:33
URL: http://littleblue.blogg.se/
Annette

Gott Nytt År på er!!!!! Kram från oss

Ps,,, vad det en sexig BH? L

2009-12-31 @ 01:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0