A wonderful weekend!!!

Hello there!!!


Dom senaste dagarna har varit lite upp och nu för mig men nu efter att älsklingen kom hem i fredags har allt börjat kännas bättre och detta har varit en helt underbar helg med vänner och älsklingen.


I fredags kom jag hem från jobbet, hoppade in i duschen och gjorde vid mig sen körde älsklingen mig till jobbet för vi skulle ha personalfest och det var en trevlig kväll. Vi började med lite förfest med kareoki och lite dricka, sen bar det av till bowlinghallen där vi hade skitskoj, det gick inte så bra för mig men kul hade jag iallafall. Efter det åke vi till en restaurang där vi käkade middag och det var hur gott som helst. Jag åt fläskfilé med stekt potatis med dragonsås. Mmmm... Efter middagen gick vi vidare till olika barer i stan och man träffade på en o annan bekant och det var trevligt. Jag har lite ont i fötterna när jag skulle gå hem men jag klarade mig iallafall och tack till min underbara kollegor för en lyckad och trevlig kväll.


Igår åkte jag, ola och älsklingen till expert och lämnade in vår tv på reparation då den pajade häromdagen och där fanns garanti kvar på den så jag hoppas dom kan laga den för den tv:n är verkligen bra.
Sen spelade vi lite gitarr hero och funderade på vad vi skulle hitta på resten av dagen. Älsklingen fick ett samtal från Tobbe i Svalöv och han skulle ha fest så vi gjorde vi oss och Ep körde oss dig och var med hela kvällen och det var hur trevligt som helt, fick till och med titta på melodifestivalen där så det kunde ju inte bli bättre. Senare på kvällen blev det tyvärr slagsmål men vi andra försökte hålla humöret uppe. Vi fick köra väldigt sakta på vägen hem för det snöade som bara den och det var hur  halt som helst men vi kom hem till slut iallafall.


Idag har jag kollat på tv och tagit det lugnt mest hela dagen, älsklingen är i garaget och fixar med golfen så att den kanske kan bli klar tills besiktningen. Jag har lagat mat och kollat att det är ju en annan ny Beck film ikväll så det blir mys i soffan ikväll.


Jag tycker att det är synd att älsklingen inte kommer att vara hemma på sin födelsedag men jag hoppas att hand kollegor kommer gratta honom där dom jobbar.


Nu ska jag kolla vidare på tv och hoppas att det kommer nåt roligt att titta på. Ha det superbra så hörs vi snart igen. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0