Burr burr...

Hejsan.


Igår fyllde älsklingen 25 år. Han blev bjuden på mat av en kollega och det tyckte jag var snällt. Tycker iallafall att det är synd att han var tvungen att jobba men så är det ju när man fyller år mitt i veckan.
Idag fyller älsklingens lillasyster år, GRATTIS till dig.


Idag har jag varit på försäkringskassan och lämnat papper och fått papper, det tog en himla tid för det var en jäkla massa folk som skulle dit just idag och nu när dom byggt om så finns det ju knappt några sittplatser till alla men men...


Ikväll blir det att ta det lugnt och kolla på tv, hoppas på att älsklingen ringer sen, saknar honom som bara den just nu och det känns inte alls kul men han kommer ju hem imorron så jag får stå ut lite till.


Imorron ska man jobba, fast jag får lite sovmorgon för jag börjar inte förrän klockan 10 och om allt går som det ska så slutar jag tre... Vet inte riktigt vad som händer imorron kväll med det är ju fredagen den 13e så man kanske ska hålla sig inne så man inte råkar ut för nåt hemskt.


Jag hoppas på att kunna ta mig en runda till pappa i helgen, har inte sett honom på hur länge som helst känns det som och jag hoppas att han är hemma.


Nu ska jag burra ner mig soffan, tända lite ljus och kanske kolla på en film. Fryser som bara den idag men det är ju inte så konstig med tanke på vad det är för väder ute.


Ha det superbra alla. KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0