Deppad....

Goddag!!!


Idag är det tisdag och imorron fyller min älskling år. Som jag sagt innan så känns det konstigt att han inte är hemma så att jag kan gratta honom men jag får iallafall prata med honom över telefon. Det hade ju varit helt skit om vi inte kunde prata med varandra.


Jag undrar vad dom kommer hitta på imorron kväll när dom jobbat klart, det ska bli kul och veta. Hoppas att dom bjuder honom på en riktigt god middag och kanske några öl. Eller iallafall säger grattis.


Idag har inte jag känns mig så värst pigg, jag har sovit dåligt i natt och är lite mör i kroppen, jag hoppas inte att det är nån förkylning på gång. Då kommer jag bli galen, varken orkar eller har tid att vara sjuk just nu. Får hålla tummarna på det bästa.


Jag ska snart kolla på Andra Avenyn. Och efter det ska jag ta mig en lång, varm dusch och hoppas på att jag hinner det innan älsklingen ringer igen.


Ha det superbra alla...Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0