En helt underbar lördag!!!

Hejsan alla!


Denna lördagen har varit helt underbar från början till slut. Dagen började med att älsklingen åkte iväg och köpte nybakta bullar som vi åt till frukost och efter det körde vi ut en runda till garaget, där pratade vi lite med Linus sen körde vi till Biltema för att köpa lite saker, hemma somnade jag på soffan och älsklingen kollade på tv.


På kvällen kom Linus hem till oss en snabb runda för att kolla läget sen gick jag och älsklingen på Italiensk restaurang nere i stan, vi åt två rätters och det var hur gott som helst, när vi var klara på restaurangen körde vi ut till garaget för att lämna sakerna vi köpt på Biltema och efter det körde vi runder lite för att det har ju snöat en del idag och då är det ju kul att kasa runder.


När vi kom hem igen tittade vi på slutet av melodifestivalen och vi har precis tittat klart på filmen som gick på 4:an. Jag vet inte om vi tittar på en film till ikväll eller om vi kör en runda till med bilen. Det ända jag vet är att jag kommer sova som en stock i natt och vakna med ett stort leende på läpparna imorron.


Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0