Måndag och ny månad!!!

Hejsan!


Har hoppat över att skriva lite på sistone eftersom det inte fanns så mycket att skriva tyckte jag.

Jag gjorde inte så mycket förra veckan förutom att jag jobbade på torsdag och fredagen, kollade på Let´s Dance på kvällen och hade mys med älsklingen. Vi kollade även på en film som verkligen söög. Det skulle vara en skräckfilm men jag gäspade flera gånger i filmen, på riktigt alltså och älsklingen höll på att somna så det var verkligen en tråkig film.


I lördags var jag och älsklingen och handlade lite på maxi och älsklingen fick en tidig födelsedagspresent som jag hade tänk att köpa till honom redan i julklapp men då fanns dom inte plus att dm var ganska dyra då men nu har han fått sitt efterlängtade Gitarr Hero 3 och jag lovar, det kanske inte var en så himla bra present för i lördags kväll blev det lite bråk om vem av oss som skulle spela. Haha. Jag hade aldrig spelat det innan men när älskling och Ola hade visat mig hur jag skulle göra så var det SKITKUL!!!
Ola var här hos oss i lördags och käkade middag sen skulle han iväg på fest och jag och älsklingen fortsatte att spela Gitarr Hero. Det blev ganska sent innan vi la oss men men.


Igår började jag jobba klockan 7 men jag var inte så trött på morgonen som jag trodde att jag skulle vara men det blev en lång dag på jobbet. Det var ju 57:an på lördagen så det var en hel del att göra men men det gick bra iallafall.
Igår kväll käkade jag och älsklingen middag och sen spelade vi lite gitarr hero och sen kollade vi på Beck filmen på 4:an, den var ganska bra.


Idag har älsklingen åkt till Stockholm igen och han ska vara där hela veckan. Jag ska inte göra så mycket i veckan men jag ska nog jobba på fredag sen kanske det blir personalfest med mitt jobb på fredag kväll, får kolla om jag har ekonomi till det först.


Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0