Onsdag!!!

Hejsan idag.


Idag kändes det som att jag cyklade Ängelholm runt men jag får skylla mig själv, hade jag bara cyklat rakt fram hade jag sluppit cykla tre kvarter fel men samtidigt var det skönt med frisk luft. Sen cyklade jag till Ö&B och där handlade jag lite saker sen cyklade jag hem igen.
Hemma gick jag ner och städade ur bilen för det skulle komma ett par och titta på den och kanske köpa den men dom varken kom eller hörde av sig men nu är bilen ren och fin iallafall.


Ikväll har jag tvättat och plockat ihop allt som ska slängas och till och med har jag tittat på sesongspremiären av Gray´s Anatomy och det var trevligt att titta på det igen.


Imorron blir det att slänga sopor, dammsuga och damma, ska även byta sängkläder så jag har lite att göra imorron.


Nu ska jag fortsätta kolla lite på tv och sen ska jag sova som en stock. Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0