Skönaste morgonen på länge!!!

Helloj!!!


Jaha då har man överlevt denna dagen oxå, fast dagen är ju inte slut än så vi får se hur det går resten av dagen. Fick dock en lite utskällning av en gubbe på jobbet idag, han blev skitsur för att vi inte hade nån kudde han kunde sitta på för han hade ju diskbrock och det skulle tydligen alla veta om men jag sa som det var, tyvärr har vi inga tjocka dynor att låna ut.
Annars har det gått bra idag för utom att det varit himla trångt i köket då dom lägger nytt golv på ett ställe och då har som flyttat alla hyllor som stod där ut i "korridorerna" där vi springer som mest men med nöd o näppe kom vi fram och ingen skada sig så det var ju tur det.


I natt har jag sovit som en stock och det var så himla skönt att vakna med älsklingen bredvid mig o morse plus att älsklingen bad mig ligga kvar lite till om jag ville för han kunde köra mig till jobbet när han ändå skulle köra ner till Malmö och jobba en runda idag så det var en hur skön morgon som helst.


Ikväll blir det nog tv-tittande som gäller, ska kanske se Let´s Dance. Missade förra fredagen då jag var ute med jobbet men jag hade hur trevligt som helst då så det gjorde inte så mycket att jag missade det. Men ikväll blir det nog att titta.


Nu ska jag dricka en kopp kaffe sen ska jag gå till coop och posta mitt första säljande objekt på Tradera. Börjar kännas bra med autionerna, hoppas bara folk lägger fler bud snart.


Ha det superfint och ta hand om er!!!

PS: GRATTIS LOTTA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! DS.



Kommentarer
Annika

tjing :)

jaa du får gärna bli min försökskanin... de behövs nog i början även om man kan bygga :)

hoppas du/ni hade en bra alla hjärtans dag!

kram

2009-02-15 @ 11:01:49
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0