SÖNDAG!!!!

Tjabba tjena hallå!!!


Idag är det då söndag och både jag steve överlevde fredagen den 13e denna gången, får se om det går lika bra nästa månad, fredagen 13e. Vi får hålla tummarna för det bästa.


I fredags var jag hemma och kollade på Let´s Dance, det var ju Kittys tur denna gången och lämna och det tyckte jag var lite synd. Jag har ju min absolut favorit nu men jag säger inte vem det är. Hehe... Älsklingen var i garaget och fixade med golfen men den blev inte riktigt klart än men snart så...


Igår var jag hemma på dagen och sen ringde älsklingen och fråga om vi skulle åka och handla lite mat så det gjorde vi, när vi kom hem lagade jag mat till oss sen hade vi en lite oplanerad fest här hemma, vi körde till Strövelstorp och hämtade EP och mitt kusinbarn Susanne sen festade vi här lite, spelade lite Guitarr Hero, det var himla trevligt... Lite senare på kvällen kom mitt andra kusinbarn Pontus (Susannes bror), hans flickvän och en annan kille men jag kommer inte ihåg vad han hette men trevligt var det iallafall.


Idag har jag varit hemma och sen kom älsklingen och hämta mig och vi körde hem till pappa för att hämta lite saker och vi hade tur, pappa var hemma så vi fick en försenad julklapp och vi drack lite kaffe o prata lite, det var trevligt att träffa honom, det var ju ett tag sen kan jag ju säga men vi ses nog snart igen eftersom jag snart fyller år och då tänkte jag ha lite kalas och då hoppas jag att han kommer.


Jag och älsklingen har ätit pizza idag, sen körde han ut en runda till garaget och förhoppningsvis blir han klart med golfen annars blir den iallafall klar nästa helg. Jag ska snart kolla på Beck filmen så jag ska förbereda lite mys tills den börjar.


Imorron ska man jobba, dom ringde från jobbet innan och jag ser verkligen fram emot att jobba med alla igen, jag jobba ju i fredags men då var jag i serveringen och då hinner man inte träffa alla men imorron ska jag vara i städ och då träffar man alla kollegor och det är trevligt.


Ha det superbra alla...Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0