Tada....

Idag är det ju söndag och det innebär ju att det kommer en ny Beck-film ikväll vilket är standard för mig numera. Ska bli skönt att ha nåt och titta på iallafall.


Igår var det en underbar dag som jag skrev, det hände även lite saker efter att jag bloggat igår. Jag gick och la mig i sängen vid kvart i två i natt för att lösa lite korsord och vid tio över två ringde min mobil, det var min bror, han undrade om vi kunde köra hem honom och Malin från stan och eftersom det är min bror så kunde jag inte säga nej så vi körde och hämtade upp dom, Malin var hungrig så vi körde först till Statoil så att hon kunde köpa en korv sen ringde Malin sin bror Rasmus och frågade om han oxå skulle ha skjuts hem så vi körde och hämtade honom utanför Morris. Det var ganska mycket snö ute då så det tog ju sin lilla tid att köra dom hem men det gick till slut. Jag och älsklingen var hemma igen vid kvart över tre och då gick vi och la oss.


Idag vaknade jag jättesent, rättare sagt halv tre så jag har sovit över 11 timmar inatt men det är skönt att sova ut lite ibland.
Älsklingen har haft folk som har tittat på bilen men dom kunde inte bestämma sig om dom skulle ha den eller inte men dom skulle iallafall höra av sig senare så vi får hålla tummarna för att dom vill ha den.


Jag ska snart gå till Coop för att handla saker till maten vi ska äta ikväll, det kommer bli chili con carne med ris så jag ska handla lite bönor och kryddor till det, tror även att det blir nåt gott till kvällens film, vi får se.


Imorron åker älsklingen till Stockholm igen men han kommer hem på torsdag för på fredag ska han gå på begravning, vilket inte är så himla kul men så är det iallafall, jag ska försöka få tag i min handledare på arbetsförmedlingen och hoppas på att få komma på ett möte eftersom det är ont om tid nu.


Nu ska jag iallafall klä på mig och bege mig till Coop, ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer
Jenna

Lycka till på coop;)

2009-02-22 @ 17:22:46
URL: http://yen.blogg.se/
Diana - en fotoblogg

åh va gott med chili con carne :D:D fet tlänge sedan jag åt!

pusshey!

2009-02-22 @ 17:27:01
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Annika

hej tjejen :)

hoppas allt e bra!

du glömmer väl inte att blogga? har ju varit tyst ett tag nu :/

nåt finns de säkert att skriva om :P



kram

2009-03-01 @ 20:51:41
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0