Tisdag...

Lilla jag har idag planerat en massa jag ska göra denna veckan men jag ska inte börja med det förrän imorron eftersom jag haft huvudvärk mest hela dagen och har inte haft ork till att göra nåt annat än att diskat och pratat med Steve.


Så imorron ska jag cykla till Ö&B och köpa lite saker där sen ska jag skicka paket på posten innan sex och klockan sex har jag tvättid och under tiden som jag tvättar ska jag passa på att köra en runda med dammsugaren.


Jag ska även städa ur bilen för imorron kanske den blir såld, vet inte hur det ska gå till eftersom Steve är i Stockholm men det märker vi om det blir så.


Dax för mig att dricka lite varm choklad och titta lite på tv. Ha det fint.


Kram från mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0