Usch...

Jaså, nu är det ännu en ny vecka och det känns som att jag hinner göra nåt med liv längre.
Hade en helt underbar helg men den gick så jä*la fort och nu är det vardag igen. Älsklingen åkte tidigt i morse fast att han sa att han inte skulle jobba men men, kan förstå hans ilska mot jobbet i fredags när han kom hem. Hoppas bara att dom tar hand om honom på onsdag eftersom inte jag kan göra det.


Idag har jag iallafall rensat min garderop och hittat en hel del nya kläder som jag inte använder som jag ny lagt ut på tradera för försäljning. Hoppas på en lyckad försäljning.
Sammanlagt bler det 24 objekt så nåt måste jag ju få sålt.
Fast folk kanske tycker att mina kläder är fula, haha...


Snart blir det tv tittande igen, halv sju ska jag kolla på mitt första program sen har jag inte riktigt koll på vad som kommer men det kan jag ju kolla på text-tv.


Nu ska jag göra lite varm choklad och nån macka. Ha det bra. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0