1 års dagen!!!

Hejsan igen idag!!!

Nu har jag fått tvättat det som skulle tvättas fast jag hann inte torka all tvätt men jag har hängt upp det i lägenheten så det hinner nog torka tills imorron.
Jag och Stefan var och handla innan, vi köpte en massa mat och gott som vi ska ha till filmen senare.
Vi har ätit tacos idag och det var himla gott, sen har jag spelat lite på datorn och druckit lite kaffe...
Just nu håller älsklingen på att göra chokladpudding och vispar grädde. Ska bli mums med det sen.

Imorron vet jag inte riktigt vad som händer men kanske vi kör och shoppar lite eller så ligger vi bara hemma och tar det lugnt på soffan. Det blir vad det blir helt enkelt.

Nu ska jag snart gå ut och röka en cigg sen blir det mys och film med massa gott i soffan. Ha det superbra alla och hoppas ni oxå har haft en lika bra start på det nya året som jag har haft. Puss o kram från lilla mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0