25års fest???



Idag har älsklingen åkt upp till Stockholm för att jobba, han åkte redan klockan sju i morse men jag hann ändå säga hej då till honom. Hoppas att tiden går fort tills torsdag.


Idag har även vår bovärd varit här och kollat på spisen, typiskt när man ska visa nåt som inte funkat innan så funkar det då men men... Hon skulle ha bytt vårt teleuttag men gubben som skulle varit med henne var sjuk idag så dom ska komma hit igen en annan dag. Vi stod även och pratade en massa saker i övr en timme och då pratade vi om allt, att hon ska snart flytta och en massa annat vardagsprat. Det är skönt att ha en bovärd som inte är så gammal och som är tjej. Kanske man skulle bjuda henne på fest nån gång. :)


Jag har fått en JÄTTE finne i pannan och den gör verkligen ont, det är en sån "innebrännare" som det kallas så den syns inte utåt och det är himla skönt men den känns, det vill jag lova...Hoppas att den försvinner snart iallafall...


Idag ska jag kolla på några avsnitt av Andra Avenyn på internet för ikväll kommer det ett nytt avsnitt på tv så jag vill gärna hinna ifatt om ni förstår vad jag menar...


Igår gick jag igenom mitt , satte alla kort i ordning och det tog ju sin lilla tid men när jag var klar med det skulle jag sätta in dom nya korten som jag fick på posten häromdagen, ja då passade dom inte i kortfacken. Lite sur man blir... Jag får helt enkelt köpa ett nytt album som passa till dom korten. Tänker inte sitta och klippa alla 120 korten bara för att dom ska passa. Det är för jobbigt... Fattar inte varför korten inte passar, det ska ju vara standardmått på dom men men...


Jag och älsklingen satt igår och pratade hur vi skulle göra när han fyller år, han fyller ju 25 detta året så fest blir det men frågan är, när var och hur, typ... Steves syster fyller ju år dagen efter honom men hon fyller ju inte jämn men hon ska ju säkert också fira med släkten och vännerna och vi vill ju inte att Steves kalas och fest ska krocka med hennes så vi får klura lite på det en stund till men inte för länge för det är ju inte så lång tid kvar tills dess...


Nu ska jag surfa runder lite på nätet, Tradera kanske..:) Ha det superbra...Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0