Äntligen klar...

men städningen... Nu är julen borta för denna gången.... Hittade mina gardiner som jag letat som en galning efter. Säger inte var jag hittade dom men ganska konstigt ställe vill jag lova...

Jag och älsklingen har varit och handlat lite mjölk och dricka, vi beställde pizza som vi hämtade, gott som bara den var det...

Älsklingen ska nog köra ut till garaget en runda ikväll och jag ska sitta hemma och mysa framför tv:n... Har dukar upp med chips och dippa så det kommer säkert bli trevligt...

Känns så himla skönt att fått fixat med gadiner och lapor nu men tror säkert att jag glömt nåt men det återstår ju att se senare....

Imorron ska jag försöka få tag i min far, tänkte åka dit och hämta skostället som är mitt och kanske dricka en kopp kaffe och prata lite skit, var ju ett tag sen man träffade honom... Hoppas att han kommer vara hemma imorron...

Ha alla får en fortsatt trevlig fredagskväll...Kram på er...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0