Äntligen...

lite snö som gör att vintern verkligen känns som vinter....

Idag har vi bott i lägenheten exakt i 1 månad och det har varit en trevlig månad tycker jag.... Kanske för att vi fått luften rensad på alla möjliga sätt vilket känns väldigt skönt....

Idag har jag och älsklingen varit i Malmö och ja jag köpte mobilen men dock INTE i den färgen jag ville ha den i, det stod på deras hemsida att dom hade den på lager men när vi kom dit kunde varken vi eller personalen hitta den fast att det stod i deras data att dom hade den men jag fick BRA rabatt om jag köpte samma telefon fast i den andra färgen så det gjorde jag!!! Annars hade vi ju åkt dit helt i onödan kändes det som.... Än så länge är jag väldigt nöjd med mobilen, en mobil som jag kommer behålla!!!!

Min andra syster och hennes två döttrar har varit här idag en snabb runda på en fika o kollat in lägenheten, fick en fin blomma som inflyttningspresent... :-)

Nu tittar vi på drömkåken, jag tycker nog att det är en av dom bästa svenska filmerna som gjorts (än så länge)
Vi har precis ätit lite mat och vi ska kolla kanske kolla på en annan film efter drömkåken...

Imorron ska älsklingen börja jobba igen efter "jullovet", jag ska försöka få tag i min chef och fråga om det blir nåt jobb för mig denna månaden, hade varit skönt att få ihop lite timmar denna månaden också...

God natt på er alla och ha det bra...Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0