Blondinbella Vs Carolina Gynning...Sverige Vs Kuba

Jag är inte så himla insatt i kändisvärlden men kunde inte låta bli att fastna i bråket som uppstått mellan Blondinbella och Carolina Gynning.


JAG tycker att Carolina Gynning som ÄLDRE ska föregå med gott exempel men av allt jag läst och hört om kan jag bara få det till att hon har sänkt sig till en fjotisnivå i detta fallet. Kan man inte låta folk ha sina egna åsikter om olika saker. Är det bara för att man är kändis som man gör det eller??


Blondinbella är kanske inte heller så "mogen" i denna frågan men håller med henne till en viss del om det hon skriver om.


Att folk har problem med vikten kommer vi ALDRIG komma ifrån och detta är ett ämne man kan diskutera i all evighet utan att ens komma på ett svar till alla. Hoppas ni förstår vad jag menar. Annars får ni fråga....


_______________________________________________________

Sverige gjorde bra ifrån sig på första matchen i Handbolls VM mot Kuba. Matchen slutade 41-14 till Sverige...
Kanske konstigt men det är ju en bra start iallafall...

Dax att hoppa in i duschen nu och komma på andra roligare tankar än irritationen som uppstått i mig nu. Ha det najs...Kramis



Kommentarer
Sara/Dee

...Carolinas och blondinbellas bråk är ju ingenting om man ta och jämnför bellas och katrins bråk. Där kan vi verkligen prata om omogen kvinnan på 33år.

2009-01-20 @ 16:39:39
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0