Det löste sig igår!!!

Tjenixen!!!


Nu har man hittat upp ur sängen också men skulle lätt kunna sova hur länge som helst till för mina ögon verkar inte vilja öppna sig helt. Har sovit som en stock i natt och jag tror det är för att vi bytte madrass igår innan vi la oss.

Igår förlorade Sverige matchen mot Frankrike och detta innebär ju att Sverige inte kommer gå till semifinal i Handbollen eller hur det nu låg till men ikväll spelar Sverige mot Ungern. Eller ja, eftermiddag blir det kanske eftersom matchen börjar halv fem. Ska nog titta på den ändå. Fast att det inte känns lönt men jag har ju inget bättre
för mig.


Igår var jag och Steve hemma hos Linus och Bella. Där var huset fullt kan man ju säga. Bellas bror, hans kompis o hans tjej plus en kille till som jag inte vet vad han va, bror eller kusin kanske... Delle och Jerry var där. Vi hade hur trevligt som helst. Jag och Steve drack inget men fan vad kul vi hade, har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge. Skit, har till o med ont i magen idag som vi skrattade... Jag, Delle, Linus och Jerry spelade kort och det var trevligt som fan. Vi fick till och med se fyrverkerier för dom firade ett bröllop bredvid och det var jättefint att titta på. Jag filmade allt men vet inte hur man gör för att lägga upp en film här så det får vänta.


Nu ska jag dricka en kopp kaffe och försöka få träningsvärken i magen att försvinna. Ha det superbra alla...Kram



Kommentarer
Tarziii

Träningsvärk i magen är det värsta som finns, man kan inte skratta :O

2009-01-25 @ 12:55:03
URL: http://tarziii.blogg.se/
lotta

hej gummn ooki så du drack inget men hoppas det var kul

2009-01-25 @ 15:51:25
Angelica

Nej jag drack inget men jag hade hur kul som helst. kramis

2009-01-25 @ 15:53:49
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0