Det var den....

vintern det... Nu är all snö borta igen...Blir så trött... Kan vi aldrig få en vinter med snö som ligger i flera veckor???
Ibland funderar jag på att bara flytta utomlands... Där det alltid är varmt o skönt iställer för att bo kvar i Sverige där det bara är en massa regn o rusk på vintern, kan ju inte ens kallas för vinter tycker jag,,, Vi skulle haft vår, somma och höööösssstttt!!! Vintern är ju ändå bara en förlängd höstperiod, tycker jag!!!

Igår kände jag mig så kreativ, jag tvättade, bäddade rent och blockade fram nya gardiner men jag gav upp när jag upptäckte att gardinen som jag bestämt mig för att ha i köket inte gick att hitta... Jag vet att jag har en gardin som passar skitbra där men jag kan inte hitta den nånstans...Jag fick iallafall upp gardinen i vardagsrummet och det blev jag nöjd med...

Igår jobbade älsklingen i Göteborg, inte hans dag om jag säger så men men... Alla har ju sina dagar då inte allt går som det borde göra... Inte mycket man kan göra åt det, tyvärr!!!

Ikväll blir det att fortsätta att städa ut julen, kansk till och med lite film tittande om jag har tur, annars går det säkert nåt bra på tv ikväll... Det är ju fredag...

Ha det supernajs alla...Ta hand om er...Kramis



Kommentarer
Evelina

usa here I come! haha håller med om vädret det suger! Jag vill flytta till usa, men fan vad jobbigt eftersom jag inte vill flytta långt ifrån min familj! i-lands problem men ändå.

Så bra att era filmer har kommit nu.

Mitt internet verkar fungera nu ett tag,men får se hur länge det fungerar denna gången! haha

2009-01-09 @ 13:32:04
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0