Fredags kväll!!!

Nu är mitt på väg hem från Stockholm. Det kommer ta lite längre tid för dom att komma hem eftersom det blåser som bara den så dom skulle köra lite lugnare. Jag höll nästan på att blåsta iväg innan när jag gick till.Det kom såna kastvindar så man kunde knappt hålla emot.


Idag har vi fått nya filmer och det är en komedi och en rysare så det kommer bli spännande att titta på. Om det ska vara sånt skitväder som det är idag kan man ju lika bra titta på film och ha det trevligt.


Ikväll skulle man ha festat lite men eftersom lönen inte kommer förrän måndag så får jag skjuta på det till nästa helg. Inte kul att partaja när man inte kan följa med ut. Så det blir nog att komma på  ikväll oxå men det är ju inte fel det heller.



Igår satt jag och funderade på hur man ändras när man träffar en partner som man lever tillsammans med. Jag tycker själv inte att jag har ändrats så himla mycket men det har jag säkert men ett exempel är ju att man glömmer bort sina vänner som man brukade träffa regelbundet och helt plötsligt ses man inte så ofta som man borde göra. Men när man då försöker kontakta sina vänner, frågar om man ska hitta på nåt och får svaret: "Jag orkar inte". Då är det inte lika kul, då han man ju ändå försökt. Jag har sagt till folk att dom gärna får komma och hälsa på och dricka en kopp kaffe och då har dom flesta svarat: "Ja, det hade varit trevligt". Men sen hör man inget mer från dom. Varför är det så???
Jag har själv ansträngt mig och åkt hem till dom istället men man tröttnar på det efter att man varit hemma hos dom flera gånger men sen hör dom varken av sig eller hälsar på själva. Är det nån som förstår vad jag menar???
Aja, det får bli en olöst gåta.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe själv och njuta av min ensamhet tills älsklingen kommer hem...Ha det trevligt ikväll... Kram från lilla mig!



Kommentarer
Annika

Förstår precis vad du menar. O dom vännerna e inte ens riktiga vänner heller. Har gallrat rejält bland mina vänner som höll på så. De e de enda som hjälper, att markera o säga stopp.

2009-01-24 @ 12:05:02
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0