Go Sweden!!!

Hejsan igen!!!


Sverige vann idag igen med 34-30 mot Spanien. På onsdag möter Sverige Kuwait och jag hoppas verkligen att dom vinner då oxå...


Jag och Steve var och handlade lite mat innan sen blev det fjärilskotletter med pommes och sås, det var himla gott. Efter maten körde vi hem till pappa men han var inte hemma men vi tog med oss skostället som vi behövde. Det var precis att det passade i hallen här hemma...


Imorron ska Steve köra upp till Stockholm och jobba där i några dagar så jag ska passa på att städa här hemma, kanske hänga upp lite tavlor och små saker...


Nu ska jag kolla på californication, en skitbra serie enligt mig. Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0