God eftermiddag!!!


I natt lyckades jag somna till slut men det blev inte mer än nån timmes sömn, var ganska trött när klockan ringde sju iallafall och man har varit seg som bara den på jobbet, har haft skitmycket och göra och många är sjuka. Men det är ju bra för min del för då får jag ju jobba. Ska jobba imorron också. Fast jag vet inte om jag ska vara i städ eller i köket, får nog ringa till jobbet sen och fråga. Kanske inte så bra om man jobbar med städ kläder i köket.


Satt och nickade till framför datorn innan så jag var tvungen att sätta på en kanna kaffe så jag inte somnar för då kan jag inte sova i natt heller. Fick en fin kopp av älsklingen syster i julklapp och den är hur bra som helst att dricka ur men det finns dock en nackdel med den, den är svart och då ser man ju inte när kaffet börjar ta slut men men...

Älsklingen åkte i morse så det är ganska tomt och ensamt här hemma nu men han har varit hemma så mycket över jul och nyår så det kommer kännas okej att han jobbar borta lite nu. Vi ses ju till helgen och eftersom jag också jobbar så hinner jag inte sakna honom så mycket som jag gjort innan när han varit borta.


Imorron ska man även till tandläkaren, igen. Förhoppningsvis sista gången med bedövning. Jag hatar att få bedövning i underkäken eftersom då domnar hela tungan också bort och man slöddrar när man pratar men det kommer säkert gå bra denna gången oxå.Har ju nästan botat min tandläkarskräck nu när jag varit där så många gånger på så kort tid.


Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att piggna till lite och sen blir dt att prata med älsklingen en runda. Ha det supernajs alla. Kram på er...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0