Godagens!!!

Jag tittade på starten av Let´s Dance igår och det var nog den bästa starten jag sett av alla Let´s Dance starter. Många bra kändisar och det var svårt att få en favorit redan i början som jag har kunnat göra innan i dom programmen. Det var en mycket underhållande start tyckte jag. Go Hasse kanske man ska säga för han va cool. Men det var även Bella och Mojje... Tror nog att dom kommer vara mina favoriter... Håller tummarna för er!!! Tyckte även att det såg konstigt ut när magnus var med för han ska ju verkligen inte hålla på med dans men det är ju det som är hela poängen med hela programmet kanske. Aja, vi får se hur det går för dom alla...


Ni tror säkert att jag inte har nåt bättre för mig än att titta på tv en fredag kväll men jag hade en massa saker jag kunnat göra igår men jag ville helt enkelt bara ta det lugnt och mysa i soffan. Det gjorde jag helt rätt i känner jag. Var inte på så himla bra humör igår heller eftersom jag hade ont i armhålan och var lite smått snorig.
Jag har inte lika ont i armhålan idag men det är fortfarande ömt. Har inte skrivit om det innan men det är så att jag fått en knöl i armhålan som är ganska stor, jag ska ringa läkare på måndag och höra vad dom har att säga om det. Tror kanske att det kan ha nåt att göra med olyckan jag ch älsklingen var med om i december. Då hade jag ont i samma arm men det satt mer i axeln men nu när där är en knöl så känns det exakt lika dant i axeln när jag försöker sträcka upp armen. Får hoppas att det inte är nåt utan att det försvinner av sig själv.


Idag blir det att försöka komma på hur vi ska ha våra hyllor och tavlor här i lägenheten, vt ju att vi ska ha en hylla ovanför tv:n men har inte bestämt vilken än... Har en tjock svart hylla som skulle passa där men jag tror att den mindre hyllan kommer passa bättre. Man vi ju i borra med än nödvändigt om man säger så.


Nu kanske jag fått min mobil såld för det priset som jag vill ha för den. :-) En massa folk som mailat mig om att få byta mobilen mot nåt annat eller en annan mobil men jag orkade inte ändra annonsen men skulle ha gjort det och skrivit med stora bokstäver: ÄR INTE INTRESSERAD AV BYTE!!! Men nu har jag nog hittat en som är intresserad av att köpa den. Hoppas hoppas...
Är fortfarande helt nöjd med min nya mobil och den funkar skitbra. Finns även ett skitkul spel på den som jag spelar varje gång innan jag ska lägga mig. Hehe... Inget som e uppskattat av älsklingen men med denna mobilen är det inte lika farligt som den andra eftersom med denna mobilen låter det inte lika mycket när man trycker på knapparna...Haha..


Nu ska jag dricka lite kaffe och gå ut på balkongen och röka en cigg. Ha det superbra alla. Kramis




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0