Inte min dag idag...:(

Hallå.
Jag trodde att detta skulle bli en bra dag men jag har nog kommit på att
jag trodde fel. Ni som känner mig vet ju att jag börjar dagen med att gå upp och sätta på en kanna kaffe. Och till mitt kaffe måste jag ju ha mjölk. När jag hade hällt upp en kopp kaffe upptäcker jag att mjölken är slut. Blir då lite irriterad men det är jag ju bara att köpa ny mjölk ju. Inte så farligt.


Jag sätter mig vid datorn och börjar leta efter den mobilen som jag nämnde igår, jag villl ju ha den i en färg som inte verkade finnas först fast att jag sett bilder på den i den färgen. Kollar blocket och där finns en som vill sälja den och jag mailar då denna personen om möjligheten finns att dom kan skicka telefonen eftersom dom bor ganska långt iväg och får då ett svar att dom inte vill skicka den. Ytterligaren ett irritationsmoment. Eftersom jag kämpat för att få sålt mina TRE gamla mobiler för att just kunna köpa en ny mobil så känns det ganska jobbigt men men... Jag letar vidare och hittar då denna mobilen på en annan sida på internet, skit bra tänker jag och trycker på köp. DÅ kommer upp en ruta där det står, " denna produkt går ej att köpa via vår internetshop utan måste köpas i respektive varuhus!" Blir ännu mer irriterad...Letar runder på varuhus i närheten och det ÄNDA varuhuset som har den i den färgen jag vill ha den i ligger givetvis i Malmö!!! Tack för den!!!


Nu är jag ganska irriterad och denna dagen kommer nog inte bli nån hit men jag får helt enkelt försöka och göra den till nåt bättre. Kom gärna med förslag!!!


Hoppas på att jag kan lugna mina nerver med en cigg nu iallafall. Ha det så bra alla. Kramis


PS. När jag väl får tag i den förbannade mobilen ska den fan funka annars vet jag en som kommer koka av ilska. DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0