Kan inte låta bli....

Jag måste kommentera Blondinbellas första insats i Let´s Dance... Hon har en fin kropp men hennes "alias" säger en hel del när hon öppnar munner, vill verkligen inte prata skit om henne men när hon pratar låter det som en typisk skådespelarröst och man hör verkligen vart hon kommer ifrån. Jag tror ändå att hon kommer komma långt i årets Let´s Dance... Lycka till båda två!!! Ps: Din pojkvän såg lite svartis ut! Ds.

Nu ska jag kolla vidare på Let´s Dance och njuta av chips o dippa... Börjar sakna min älskling lite nu...

Kramis på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0