Kan verkligen inte....

Jag kan verkligen inte sova...Har legat i sängen sen tolv och vridit och vänt på mig och nu kunde jag inte ligga kvar för jag trodde att älsklingen skulle vakna då och eftersom han ska köra långt imorron så behöver han sova. Det behöver i och för sig jag också eftersom jag ska jobba imorron men jag är inte ens trött.


Ligger och tänker på en massa onödiga saker som tex om man bestämmer sig för att skaffa barn och hur stor chansen är att man får tvillingar??? Min mamma var ju tvilling och Steves pappa är tvilling så chansen för att vi får tvillingar är ganska stor skulle jag tro. Hur gör man då? Tänk om man bara vill ha en... Mycket skumt att tänka på med ibland poppar det upp saker i huvudet när man ligger där i sängen. Ja, ni har säkert varit med om nåt liknande själva. Eller???


Ja jag vet att jag är lite skum ibland som min älskling säger ibland med är vi alla mer eller mindre...


Ja, nej jag får väl göra ett nytt försök att få John Blund att komma och hälsa, tycker det är på tiden att han kommer till mig nu för utan honom kommer det inte gå så bra att jobba imorron skulle jag tro.


Ha det superskönt alla och sov så gott om ni inte redan gör det. Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0