Kväll...

Hallå igen.


Nu har man fått i sig lite mat, chickenbits med ris och soja, det var hur gott som helst.
Ska kolla på film med älsklingen sen, vi ska kolla på white noice och white noice 2, ska bli spännande... Har laddat upp för riktigt mys men först ska jag följa med älsklingen ut till garaget och hämta lite saker som han behöver till jobbet imorron eller vad det nu va han skulle göra där.


I veckan blir det en hel del saker man ska fixa, alla dagar utom fredag är planerad än så länge.


Måndag: Till arbetsförmedlingen för en påskrift på mitt papper, ringa bovärden och lämna klagomål på våra grannar och berätta om vår ugn som verkar vara lite fel kopplad eftersom automatsäkringen går varje gång jag sätter på ugnen.


Tisdag: Till försäkringskassan och lämna mitt papper och få nya.

Onsdag: Tandläkaren, igen.


Torsdag: Tvätta, dock inget jobbigt men står ändå på schemat.


Det är vad jag ska hitta på nästa vecka vad jag vet än så länge. Älsklingen ska nog åka till Kalmar och jobba så han kommer ju inte vara hemma men han kommer hem igen till helgen vilket är ganska skönt.

Ha det superbra. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0