Lite fakta om mig!!!

Tisdagen den 25 mars 1986 föddes jag på Ängelholms BB.
Jag fick namnen Zandra Angelica Charlotte Hansson.
Jag hade fyra äldre syskon vid namn Annelie, Ann-Sofi, Annette och Andréas.
Min mamma jobbade som dagmamma och min pappa hade eget lastbilsföretag tillsammans
med sin bror ute i Varalöv.
Jag bodde i Strövelstorp och gick i skolan där.
Söndagen den 1a december 1996 gick min mamma plötsligt bort.
När jag slutade årskurs 6 flyttde jag till min moster i Broby som ligger utanför
Kristianstad. Där bodde jag i ca 4 års tid sen fick jag en egen lägenhet i Broby
som min pappa fixade till mig.
Jag bodde i den lägenheten tills jag fyllde 18 då jag hittade en annan lägenhet
i Osby som ligger utanför Hässleholm.
Där bodde jag i drygt ett år sen flyttade jag till Kritianstad. Där bodde jag fram
till 2006 och då flyttade jag till Varalöv igen.
Jag bodde då hos min pappa i min farmors gamla hus.
I slutet av 2007 träffade jag min nuvarande sambo Stefan. Vi kände till varandra
sen innan eftersom vi gott i skola ihop i Strövelstorp. Vi började umgås och
vi blev tillsammans den 1a januari 2008.
Den 1a maj 2008 flyttade jag och Stefan ihop i en etta i centrala Ängelholm.
Vi bodde där fram till den 6e december 2008 då vi flyttade till en 2a i ett annat
område här i Ängelholm.

Jag älskar Stefan över allt annat, vi har haft våra stunder då inte allt varit så
bra men vilka förhållanden har inte sina svackor då och då???
Jag jobbar sen april 2008 på Best Western Hotell Paletten här i Ängelholm, jag gör
allt från att städa rum, servering och nere i nattklubben.
Stefan jobbar som sevicetekniker/montör. Dom
bygger och reparerar tvättmaskiner till bussar, tåg, stridsvagnar, bilar och
lastbilar m.m.

På min fritid tycker jag om att blogga, titta på film, lösa korsord och umgås med
älsklingen och vänner.
Jag dricker ganska mycket kaffe och jag älskar choklad. Speciellt geischa.


Nu har jag nog skrivit ner det mest intressant om mig och mitt liv men om
nån vill veta mer är det bara att skriva och fråga.

Tack för mig för denna stund. Ha det najs...Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0